שלטים מוארים לעסקים קטנים זה פתרון מושלם אל מול המיתון המעמיק בכל רחבי העולם. בעבר היה קו הפרדה או תקרת זכוכית ברורה בין העסקים הקטנים לבין אלו הגדולים. אלא שהטכנולוגיה הביאה למצב של צמצום פערים. כיום ניתן להשיג תוצאות יפות ברמת השיווק גם ללא תקציבי ענק. כך למשל באמצעות שלטים מוארים ניתן להשיק קמפיינים שלא נופלים מבחינת היעילות והתוצאה שלהם מכל קמפיין של תאגיד גדול. החכמה זה להפעיל את הקריאטיביות ולחשוב מחוץ לקופסה. השלטים החדשים מאפשרים לשלב תכנים וויזואליים בעלות יחסית זניחה. עיקר ההשקעה זה ברכישה או השכרה של השלטים ובאיתור מיקום יעיל. היות והם קטנים יחסית אז ניתן למקם אותם בכל מיני פינות רחוב למשך מספר שעות ואז להעביר אותם הלאה. כך שבכל שעה ניתן לאתר היכן יש עומסי תנועה ושם למקם את השלט. ברשת יש הרבה מידע בנושא הן לגבי הקריאטיביות והן לגבי עלות השירות וכמובן כתובות ודרכי קשר עם ספקים. העיקר זה לחשוב כל הזמן על איך לבדל מחד אבל לא ללכת לאיבוד מנגד.